SPLOŠNI POGOJI

 

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

PONUDNIK STORITEV:

  • URADNO IME PODJETJA: Regros trgovina in inženiring d.o.o.
  • SEDEŽ PODJETJA: Ferberjeva ulica 4, 1000 Ljubljana, Slovenija, EU
  • Telefon: 01 5174200
  • Email: info@regros.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Regros so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju ZVOP- 1), Zakonom o davčnem potrjevanju računov (v nadaljevanju ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Regros, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

PRIJAVA

Z registracijo na spletni strani Regros postanete član. Pravico do nakupa na spletni trgovini Regros imajo registrirani člani.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Regros se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Regros po plačilu naročenih izdelkov ob dobavi oziroma izročitvi kupcu pošlje tudi račun v fizični obliki na podan naslov za dostavo. Na računu so razčlenjeni; cena, DDV, stroški poštnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

CENE

Cene, prikazane na spletnem naslovu Regros se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Pogodba med Regrosom in stranko se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko v podatkovni bazi ter se shrani na strežniku Regrosa. Stranki je pogodba dostopna na pisno zahtevo.

 

NAČINI DOSTAVE in NAČINI PLAČILA

Cena se dogovori s posameznim pravnim poslom in vključuje vse stroške. Takoj po dospetju blaga, postane blago last naročnika. Plačilo se izvede skladno s pogoji, navedenimi pri naročanju. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 5 delovnih dneh obvestiti ponudnika. kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti računov ponudnik ne upošteva.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAROČILA

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, z navedbo razloga svoje odločitve. Morebitni spori se rešujejo sporazumno, Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko spleta.

 

 

Objavljeni splošni pogoji se uporabljajo od 1.4. 2024 dalje.